آدرس :

اصفهان خیابان هشت بهشت شرقی جنب مجتمع تجاری بهشت پلاک ۸۸۲

تلفن :

031-32641613
031-32669894

ساعات کار

از شنبه تا چهارشنبه 08:00 الی 14:30
پنج شنبه 08:00 الی 12:30

🔹 برگزاری جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سازمان منابع طبیعی

🔹 صبح امروز یکشنبه -شانزدهم بهمن ماه – جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بصورت ویدئو کنفرانس با مدیران کل منابع طبیعی استان ها و ستاد سازمان برگزار شد.

🔹 تولید و کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یک اقدام اجتماعی و مردمی از کارهای مهم سازمان منابع طبیعی است که به مدت چهار سال با حمایت دولت و مشارکت مردم و علاقه مندان به منابع طبیعی و محیط زیست در کشور اجرایی می شود.

🔹 رییس سازمان منابع طبیعی در این نشست پس از شنیدن گزارش عملکرد مدیران کل منابع طبیعی منطقه سه کشور در خصوص آماده سازی و تجهیز نهالستان ها جهت تولید نهال اعلام کرد: تولید و کاشت یک میلیارد درخت یک حرکت مردمی است و طیف های مختلفی از اقشار مردم در این پویش اجتماعی حضور دارند و ما ناگزیریم با توجه به شرایط اقلیمی کشور و وجود عوامل تهدید در منابع طبیعی و محیط زیست پویش درختکاری را در کنار دیگر اقدامات منابع طبیعی اجرایی نماییم.

🔹 دکتر عباسعلی نوبخت همچنین در این جلسه ویدئو کنفرانسی از مدیران منابع طبیعی استان ها خواست از توانمندی های بخش خصوصی در این امر مهم  بهره جسته و زمینه را برای مشارکت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی فراهم نمایند.

🔹 هماهنگی با سازمان آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت جامعه دانش آموزی در امر کاشت نهال، مشارکت فعال در روز ۲۲ بهمن و برپایی غرفه جهت توزیع نهال بین اقشار مختلف مردم و حضور مدیران در صدا و سیمای استان و اطلاع رسانی به مردم نسبت به اهمیت درختکاری و همچنین مستندسازی اقدامات انجام شده با  تعیین موقعیت جغرافیایی و محل کاشت درخت از مهمترین تاکیدات نوبخت در این نشست بود.

🔹 جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت به دلیل اهمیت موضوع هر روز صبح در سازمان منابع طبیعی به ریاست دکتر نوبخت و روزهای دوشنبه هر هفته در وزارت جهاد کشاورزی به ریاست دکتر ساداتی نژاد برگزار می شود./ پیام طبیعت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *